Jak bezpieczny jest ZendTo - it4all.pl?
Wszystkie pliki przesyłane przez sieć są bezpiecznie zaszyfrowane.
Jeśli wysyłasz dane osobowe lub poufne, zaznacz „Szyfruj każdy plik” podczas tworzenia nowej przesyłki, system wyświetli okno do wprowadzenia hasła (o określonej długości). Następnie podczas pobierania przesyłki należy użyć tak ustanowionego hasła. Hasło nie jest przechowywane w ZendTo - it4all.pl (znane jest tylko osobie go ustanawiającej) i nie można go odzyskać, jeśli zostanie utracone. Bez niego nikt nie może uzyskać dostępu do plików, nawet personel ZendTo - it4all.pl. Hasło należy przekazać osobie pobierającej pliki innym kanałem komunikacyjnym (np, telefonicznie lub SMS-em).
Wszystkie pliki przesłane i tymczasowo przechowywane w ZendTo - it4all.pl są przechowywane na sprzęcie będącym własnością i obsługiwanym przez własne centrum danych IT4All.
Wszystkie dane chronione są przez IT4All zgodnie z obowiązującymi przepisami. .
ZendTo - it4all.pl nie jest usługą „w chmurze zewnętrznej”, wszystkie dane przechowywane są (nawet tymczasowo) na sprzęcie należącym bezpośrednio do IT4All i zarządzanym przez IT4All. Komunikacja e-mail zawiera wyłącznie dane identyfikacyjne, potrzebne do identyfikacji przesyłki, żadne inne dane nie są przekazywane pomiędzy serwerami pocztowymi..
Proces dostępu do danych jest ściśle kontrolowany przez IT4All. Wszystkie próby dostępu do danych w ZendTo - it4all.pl są rejestrowane i można je zweryfikować w przypadku kiedy zajdzie podejżenie, że strona trzecia mogła uzyskać dostęp do twoich danych..
Przesłane dane są przechowywane w ZendTo - it4all.pl tylko przez maksymalnie 3650 dni, po czym są automatycznie usuwane. Nie ma możliwości „cofnięcia usunięcia”. Nie są tworzone kopie zapasowe przesłanych danych, więc żadne z przechowywanych (przez 3650 dni) danych (ani też danych przesyłanych pomiędzy nadawcą a usługą oraz usługą a odbiorcą) nigdy nie są przenoszone przez ZendTo - it4all.pl na inny sprzęt lub nośniki, takie jak taśmy kopii zapasowych czy dyski. Po usunięciu przesłanego pliku nie ma możliwości odzyskania pliku..
| Podczas przesyłania plików możesz odznaczyć opcję Dołącz do e-maila kod dostępu oraz identyfikator . W takim przypadku dodatkowy element zabezpieczający (jakim jest kod generowany przez system), niezbędny do odebrania przesyłki, który musi znać odbiorca - kod należy wysłać do odbiorcy innym kanałem komunikacyjnym (np telefon, SMS). W takim przypadku w wiadomości e-mail przesyłany jest tylko identyfikator przesyłki, bez kodu dostępu. Podczas odbierania przesyłki system najpierw zapyta odbiorcę o hasło przesyłki (kod dostępu)i o ile zostanie prawidłowo podany - pokaże odbiorcy przesyłkę. Podczas pobierania przesyłki system zapyta o hasło do zaszyfrowanych danych - o ile zostało ustanowione przez nadawcę - w przeciwnym przypadku pliki zostaną pobrane. |